Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn draadloze muis werkt niet meer, hoe kan dat?

Me draadloze muis(je), hij is nogal klein, doet het niet meer.
En heb het batterijtje net vervangen en het usb dingetje heb ik er niet uitgehaald.
Ik heb waarschijnlijk ergens op gedrukt.
Hoe krijg ik het weer normaal, dat het muisje weer werkt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij mijn draadloze muis zit er een "reset" knop op. Telkens als ik de batterijen vervangen heb, moet ik deze resetten door op het "resetknopje" te drukken. Wellicht is dat bij jou ook zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja klopt, er zat een Sychronisatie knopje aan de bovenkant die ik heb ik ingedrukt en nou doet hij het weer.
haha, bedankt ! :XD:

Andere antwoorden (2)

Ik had het net ook! Bij mijn draadloze muis was een contactpunt naar beneden verschoven.( Een klein schijfje waar de pluspunt van de batterij tegenaan moet komen.) Heb `m even voorzichtig naar boven getild.

Toegevoegd na 5 minuten:
Is waarschijnlijk gekomen omdat m`n draadloze muis gevallen is op een harde vloer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Trek dat usb kabeltje eruit, na laten we zeggen 1 minuut doe je het weer daarin en kijk maar wat het gebeurd. Als het goed is krijg je in je linkereonderkant melding dat je.muis gevonden is. Klik maar paar keer op je rechtemuis knop. Anders moet je ff handmatig je muis op nieuw instaleren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding