Ik heb een legale Windows XP home cd maar ben mijn licentie kwijt. Wat nu te doen? Microsoft bellen?

Ik wil dus een schone installatie uitvoeren op een schone pc maar als ik dat doe vraagt hij natuurlijk om de licentie.
De pc waar hij ooit op geïnstalleerd heeft gestaan heb ik ook helaas niet meer want daar zat de sticker op.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is de pc die je wilt gaan gebruiken nu al schoon of staat daar nog windows op?

Het beste antwoord

zonder de sticker zul je niets kunnen doen
wat je wel kan proberen is op marktplaats naar een xp home sticker zoeken en die kopen
capthavoc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

je hebt die sticker met de licentie niet meer, dus je bent niet meer gemachtigd om deze windows XP te installeren. Je kunt proberen om Microsoft te bellen, maar ik geef je geen kans: die zullen altijd claimen dat de licentiesticker onlosmakelijk verbonden is met de toestemming om deze windows te installeren.
13 jaar geleden
Je kunt chatten met Microsoft. Zij vragen om een tweetal codes op te zoeken en daarna kan die originele code opnieuw verstrekt worden. Ik heb de ervaring dat je eerst chat met een medewerker en daarna moest ik bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de key zoekt kan je deze vinden met jellybean keyfinder. Als je de oude pc niet meer hebt, dan wordt het lastig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de sticker op die PC zat is het waarschijnlijk een OEM versie geweest, die mag van MS alleen maar op die PC worden geinstalleerd. Je hebt dus echt 0% kans van slagen als je op gaat bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kunt U uitvoeren met Magical Jelly Bean :

http://www.gratissoftware.nu/downloaden/magical-jelly-bean-keyfinder.php

Groet:Zoekertje