Met ALT+321 kun je deze letter typen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit antwoord ook willen geven (musa), maar ik kreeg de ALT-code niet werkend, bij mij komt er een "A" te staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt niet in GV. Maar wel in bijvoorbeeld 'Word'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
A A A
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder numpad werken altcodes niet, dat klopt. Met numpad werkt deze in elk geval wel. +
Ga via Start naar de Bureau-accessoires en kies bij Systeemwerkset voor Speciale tekens. Daar staat de Latijnse hoofdletter L met streepje onder U+0141. Die kan je kopiëren en plakken: Ł
12 jaar geleden
Als je het op je iPod/iPhone wil typen, gebruik dan het Letse toetsenbord en 'druk' dan een paar seconden de 'L' in, je krijgt dan de 'Ł' te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan het ook met control+shift+alt+l