Hoe krijg ik een exacte kopie van mijn interne harde schijf naar een externe harde schijf

Ik wil alles wat nu op mijn pc staat kopiëren naar een externe harde schijf, zodat als mijn PC crasht, ik via de externe harde schijf, deze gegevens terug kan halen. Mijn besturingssysteem is Windows XP Home Edition. Ik heb een externe harde schijf van Acronis 320 gigabyte; maar ik heb destijds mijn product niet laten registeren en krijg derhalve geen technische ondersteuning van Acronis.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Acronis True Image, Norton Ghost, etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn genoeg tooltjes die een 'perfecte' image kunnen maken van je partitie. Norton Ghost is hierbij de beste tool
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een handige tool: Redo and Recovery Backup 0.9.6. te vinden :

http://softwarebase.nl/article/10915-redo_backup_and_recovery

Lees het artikeltje wat er bij hoort en je kunt precies doen ( GRATIS) wat jij wenst. Kortom met dit programma heb je een twee-in-één programma : Reddingsschijf + Backup.

Groet:Zoekertje