Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Dat kan niet als je geen bluetooth ontvanger (hardware) hebt ingebouwd. Als deze hardware is ingebouwd kan je deze aan en uitzetten in de programma's of driver die zijn meegeleverd.

Je kunt eens proberen het startmenu te openen en in het zoekvak "bluetooth" in te typen (zonder quotes).

Toegevoegd na 1 minuut:
Verder kan je controleren onder het Configuratiescherm - Hardware en Geluiden of het bluetooth apparaat wel in de lijst vorokomt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je klikt op het driehoekje in het systeemvak (zie afbeelding), dan kan je kijken of er iets van bluetooth bij staat. In mijn geval heb ik bluetooth uitgeschakeld en staat er een icoontje in (linksboven). Als ik daarop klik kan ik bluetooth inschakelen.

Maar zoals gezegd is dit niet iets van Windows 7 zelf, het is een driver die de bluetooth hardware aanstuurt.

Toegevoegd na 6 minuten:
In de tweede afbeelding het icoontje (bij mij in het systeemvak) als ik de adapter heb ingeschakeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding