Wat krijg je allemaal met de update van 1GB van windows 7?

Merk je er iets van of is het meer voor de beveiliging?

http://www.computeridee.nl/nieuws/microsoft-stelt-windows-7-sp1-verplicht

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je krijgt het hela pakket aan reparaties en verbeteringen en beveiligingsupdates dat sinds de uitrol van 7 is uitgegeven PLUS dat MS dan je Windows blijft ondersteunen met updates , heb je SP1 niet op je machine, dan krijg je straks (tamelijk snel al, weet de datum niet precies) géén updates meer, ook geen kritieke.
Waarschijnlijk heb je de meeste al binnen, en zal het dus niet 1Gb zijn, alleen wat je niet hebt wordt gedownload en geïnstalleerd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

SP1 zorgt ervoor dat je PC veiliger wordt, en meer van dat soort dingen die je niet merkt. Het is dus alleen maar goed. Maar SP1 kwam al uit in februari 2011, dus ik vind het vreemd dat je nog niet hebt geüpdatet.
Maar beter laat dan nooit.