Ik heb zeep in mijn neus gehad en nu voelt het alsof mijn neus hol vanbinnen hol is. Is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.5K
Erna55
3 jaar geleden
Waarom ben je verbaasd ? Je neus laat je adem door, dus is hol van binnen.
Is dit voor het eerst dat je door je neus kunt ademen ?

Antwoorden (1)

Het gevoel, dat je neus HOL is van binnen, is een gevoel van irritatie door de zeep. Als je een stukje zeep in je mond doet krijg je het zelfde geïrriteerde gevoel op je slijmvliezen. Als je met je gezicht onder de douche staat en met je hand voor je gezicht een beetje snottert gaat het gevoel vanzelf weg. Niets vreemds aan dus.