ik heb last van acne, nu zit ik aan de antibiotica maar het slaat slecht aan?

zijn er mensen met nog andere tips om er zsm vanaf te komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Was je met aleppo zeep
Bij de natuurwinkel te koop
Een natuurproduct
Kijk op internet voor meer info
Schijnt te helpen als je last hep van acne

Toegevoegd na 1 minuut:
een zeep op olijfolie en laurie basis

Toegevoegd na 22 uur:
heb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Acne behandelen is een kwestie van geduld. Ongeacht wat voor middel je gebruikt moet je de behandeling minimaal een maand, liefst langer, volhouden om te kunnen beoordelen of je huid verbetert.

De rol van voeding bij het ontstaan en dus ook beïnvloeden van acne is niet duidelijk. Uit tamelijk recent onderzoek blijkt dat zuivel acne in de hand kan werken. Je zou eens kunnen proberen om een maand of langer helemaal zonder zuivel te leven.

Toegevoegd na 1 dag:
Uit bijgaand artikel blijkt dat niet alleen zuivel maar ook geraffineerde koolhydraten een rol kunnen spelen bij het ontstaan van acne. Dat lijkt me een reden temeer om onvolwaardige voedselproducten te mijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de link toegevoegd. Niet alles op de website is openbaar maar dit artikel nog wel, als ik me niet vergis. En anders krijg je de bronnen van me.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De strekking van het artikel is zelfs wat ruimer, maar ik meen er een gelezen te hebben die wat specifieker over zuivel ging.
Goed schoon houden.
En verder de tijd zijn
werk laten doen.
Dat gaat zo een twee drie
niet weg. geduld is een
schone zaak.
Door de tijd kom je
hier echt weer van af.