ik heb last van acne, nu zit ik aan de antibiotica maar het slaat slecht aan?

zijn er mensen met nog andere tips om er zsm vanaf te komen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Was je met aleppo zeep Bij de natuurwinkel te koop Een natuurproduct Kijk op internet voor meer info Schijnt te helpen als je last hep van acne Toegevoegd na 1 minuut: een zeep op olijfolie en laurie basis Toegevoegd na 22 uur: heb

Acne behandelen is een kwestie van geduld. Ongeacht wat voor middel je gebruikt moet je de behandeling minimaal een maand, liefst langer, volhouden om te kunnen beoordelen of je huid verbetert. De rol van voeding bij het ontstaan en dus ook beïnvloeden van acne is niet duidelijk. Uit tamelijk recent onderzoek blijkt dat zuivel acne in de hand kan werken. Je zou eens kunnen proberen om een maand of langer helemaal zonder zuivel te leven. Toegevoegd na 1 dag: Uit bijgaand artikel blijkt dat niet alleen zuivel maar ook geraffineerde koolhydraten een rol kunnen spelen bij het ontstaan van acne. Dat lijkt me een reden temeer om onvolwaardige voedselproducten te mijden.

Bronnen:
http://www.chivo.nl/content/puistjes-acne-...

Goed schoon houden. En verder de tijd zijn werk laten doen. Dat gaat zo een twee drie niet weg. geduld is een schone zaak. Door de tijd kom je hier echt weer van af.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100