Nee joh niet scheren! Verfen misschien een optie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een wenkbrauwpotlood of poeder? Ik lees dat je wenkbrauwen heel licht zijn. Niet met een donkere kleur, maar gewoon een teint donkerder. Als je het dan invult, lijken ze wat donkerder! Je hebt al heel goedkoop een wenkbrauwpotlood of setje. (Hema/Kruidvat) Zie de bronnen voor een handig filmpje!

Toegevoegd na 45 seconden:
Bij potlood kan het vaak iets teveel opvallen, daarom zou ik voor een poeder gaan. Je hebt ze van het merk Catrice bijvoorbeeld (Kruidvat).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer je was me net voor. ;-)
Misschien helpt het als je ze een beetje bijtekent, met een oogpotloodje ofso.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaat wenkbrauwverf, gewoon bij een drogisterij te koop. Wat ik zelf doe is altijd gewoon met wenkbrauwpoeder (of potlood natuurlijk) een beetje inkleuren/bij tekenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje aantekenen met een wenkbrauw potlood of poeder, ( ik gebruik ook weleens oogpotlood ).
Beetje vaseline in je wenkbrauw, lijkt het wat voller, en kan je het zelf beetje in model doen met een speciaal borsteltje, met je vingers kan ook prima !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tekenen met potlood.

Je kleurt als ware de haartjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je wenkbrauwen permanent voller wilt hebben dan raad ik je aan om ze helemaal weg te scheren en zeer vervolgens opnieuw te laten groeien.
als je haar vaak weg scheert dan wordt heb op een gegeven moment dikker en voller.

Maar ik heb het idee dat je geen zin hebt on je wenkbrauwen te scheren.

Anders kun je ze ook gewoon dikker laten lijken met make up, zoals een potlood e.d.
Al zou ik zelf voor antwoord 1 gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik poeder!
Potlood kan ook, maar geeft een iets onnatuurlijker effect.
Ik gebruik een wenkbrauwsetje van catrice (4 euro ofzo) en die is echt super fijn.
Verfen kan trouwens ook, maar dat is echt een gedoe.