Werkt krul crème ook bij stijl haar?

Ik wil soms naar school krullen alleen duurt het te lang om met een stijltang te krullen dus ik dacht misschien werkt de crème?
Ja ik krul met een stijltang want het is 2 in een

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Haar
11.2K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Nee, met deze crèmes kun je de haarstructuur niet veranderen, als je van jezelf geen krullen hebt, is het onmogelijk hiermee krullen te creëren.
Om de haarstructuur te veranderen heb je hitte (zoals bijvoorbeeld de stijl-, of krultang, föhn), of een chemisch product (permanent) nodig, deze zijn in staat de keratineketens, welke zorgen voor de haarstructuur, te veranderen, door de verbindingen die de ketens bij elkaar houden, in een andere positie te zetten.

Antwoorden (2)

Het werkt niet zo optimaal als een krultang. De meeste mensen met stijl haar krijgen slag in het haar. Ik verwacht dat je hetzelfde effect krijgt als het dragen van een vlecht. Wil je wel dat er meer krul ontstaan dan kun je het föhnen na het toevoegen van de crème.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
je hebt verschillende soorten crèmes om in je haar te doen voor mooie krullen. Ik gebruik een mousse van de kruidvat, als crème kan je ook bv curl lal la of shea butter miracle!
TIP: je haar niet teveel krullen, je haar zal droog worden en dan krijg je pluizige krullen.
ik spreek uit ervaring ik moest mijn lange haren knippen omdat het onhandelbaar was