Hoe ga je kleuren van je wenkbrauwen door de zon tegen, en als het al is hoe krijg je de kleur terug?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Haar
3.3K
Amadea
3 jaar geleden
Je hoofdhaar verkleurt óók door zonlicht, dus jouw wenkbrauwen kleuren mooi mee. Dat geeft toch helemaal niet?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@amadea, naja ze worden zegmaar helemaal blond. Me haar blijft gewoon donkerblond

Het beste antwoord

Beste Mark,
Je kunt het verkleuren tegengaan door er factor 50 op te doen. Dit kan tegelijkertijd met je gezicht insmeren.
Je kunt de kleur op verschillende manieren terug brengen: door te laten verven door de schoonheidsspecialiste( maar ik weet niet of jij je daar als man zijnde goed bij voelt?) of je koopt wenkbrauw mascara(1 tint donkerder dan je eigen kleur) bij de drogist en doet dat 3 avonden dik ingesmeerd in je wenkbrauwen. Dan slaap je ermee en hoef je overdag niet met "donkere rupsen" rond te lopen. Dit doe ik zelf ook altijd. Succes ermee.