mag je omnivit haircare non stop gebruiken?

Op de doos of op het internet vind ik niet meteen terug of je omnivit haircare non stop mag gebruiken. Op de doos staat' kuur voor 2 maand" maar ik als ik stop heb ik het gevoel dat mijn haar er slechter uitziet. Weet iemand hier iets meer over ? Bedankt alvast.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Haar
2.3K
Ritsuka
7 jaar geleden
Het zijn gewoon wat vitamines, deze kun je ook uit voeding halen
Erna55
7 jaar geleden
Wanneer je gevarieerd eet zijn voedingssuplementen niet nodig.
http://www.welingelichtekringen.nl/gezond/255173/vitaminepillen-en-voedingssupplementen-slikken-heeft-geen-enkele-zin.html

Antwoorden (1)

Er staat: gezien de levenscyclus van het haar, is het aanbevolen Omnivit Hair care gedurende minstens twee maanden in te nemen. Innemen kan vanaf 12 jaar.
Ook staat er: een kuur van minimum drie maanden is ten zeerste aanbevolen, de eerste effecten zijn pas na 6 tot 8 weken zichtbaar.
Dus minstens innemen, er staat nergens dat het ten hoogste ingenomen mag worden.
Er zijn reviews van gebruikers die het al meer dan een jaar innemen, of die betrouwbaar zijn zal ieder voor zich moeten inschatten.
Als er een limiet zou zijn, is men verplicht dit bij het product te vermelden.
De enige waarschuwing die gegeven wordt is dat men de aanbevolen hoeveelheid per dag niet moet overschrijden.