Ik heb heel erg stijl haar... en ik wil graag natuurlijke krullen zonder het gedoe van krultangen en haarbanden...Heeft er iemand tips/producten?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Haar
2.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het onmogelijke vragen of wensen is dromen.
en
'Wie mooi wil zijn moet pijn leiden.'
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je je haar he took gewassen ff Klein beetje laten drogen totdat het nog maar een beetje vochtig is, dan (ingevlochten) vlechten erin doen en hier mee gaan slapen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Stijl haar voor een dag of langere tijd krullen kan bijna niet zonder hitteapparaten of chemische producten, die het haar meestal enorm beschadigen. Bovendien zullen de krullen voor mensen die jou kennen met stijl haar niet natuurlijk ogen, ze zullen je vragen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen. Veel mensen met stijl haar willen krullen en veel mensen met krullen willen stijl haar, leer te leven met je haarstructuur zoals het is, tenzij je er geen moeite mee hebt dat je haarpunten splijten en pluizen op den duur. Is het voor een enkele keer, een bijzonder feestje of uitje, rol dan na het wassen rollers in je vochtige haar en laat het haar aan de lucht drogen, dit kan ook 's nachts maar gebruik dan de zachte schuimrubber rollers. Hou er rekening mee dat het drogen van het ingerold haar veel langer duurt dan het drogen van los haar, test dus tussendoor of je haar al droog is. Rol de krullers strak in vanaf de punten, nadat je een pluk even breed als de haren of het schuimrubber op de roller en niet dikker dan een halve centimeter, dat je glad gekamd hebt, om een mooi resultaat te krijgen. Hoe dikker de roller, hoe grover de krul.
Als je lang haar hebt, is het ook een mogelijkheid dat je wel slag in je haar hebt, maar dat dat glad getrokken wordt door het gewicht van je haar, als dat mogelijk het geval is, overleg dan eens met je kapper of je meer slag in je haar krijgt, door het korter te laten knippen, of het knippen van (meer) laagjes een oplossing kunnen zijn.

Antwoorden (1)

als een ervaren krullenpersoon (moi) denk ik dat als persoonmet stijl haar je het beste met vochtige vlechtjes kan slapen en/of iets van seksalt spray/creme om de textuur wat ruiger te maken
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Idd en gwn elke avond slapen met vlechtjes!