hoe krijg ik mijn krullend haar terug?

Vroeger had ik erg krullend haar like echt super erg... en dat wil ik weer terug, want door het beschadigen van mijn haar ging het weg, maar als ik het er allemaal af haal en het komt niet krullend terug dan is dat erg jammer. Hoe weet ik zeker dat dit niet gebeurd?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Haar
5.6K

Antwoorden (1)

Stijlen en hitte zijn voor je haar niet goed. Was het daardoor dat je haar beschadigde? Er zijn van vrijwel elk shampoo merk wel flessen om haar te beschermen en verstevingen.
Ik weet natuurlijk niet hoe erg jouw geval is.

Krullen kunnen ook door de lengte platter worden. Daar kan een kapper vaak wel help bieden. De snit wat anders en de plattere lokken krijgen vrij snel weer krul.

Te droog haar krult ook minder goed. Dus conditioner ( met keratine ) gebruiken als je krullen wilt houden.

Een kapper weet hier meestal veel over.
Maar als je daar niet naartoe wil, dan kan je misschien met een lok op een weinig zichtbare plaats proberen of kort knippen helpt.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dankjewel ga het proberen!