Mot je een heat protection gebruiken in je haar als het nat is?

Ik wil mijn haar heel graag stijl hebben,maar ik wil ook dat mijn haar niet beschadigd geraakt. Dus mijn vraag is als je een heat protection gebruikt : moet je dat dan in nat haar of droog haar gebruiken?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Haar
3.8K

Antwoorden (1)

Het kan beide. Niet echt nat, maar vochtig haar. Of droog haar.

Bij bijvoorbeeld ghd - Style - Heat Protect Spray staat het volgende: Deze haarspray beschermt het haar tegen de hitte van een föhn of stijltang op vochtig of droog haar.