hoe heeten die wenkbrauw streepjes?

als mensen die streepjes heben bij hune wenkbrauw vind ik date mooi maar ik weet niet hoe dat heet ???

die streepjes zijn veruit geschoren stukjes ervan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Haar
7.6K
Kimath
12 jaar geleden
zoiets als dit bedoel je? http://farm2.static.flickr.com/1184/635743406_5734cb28e0_m.jpg
Kristal
12 jaar geleden
tja Kimath, als Kevin dat bedoelt is het denk ik een litteken van de piercing die de man op het plaatje droeg.
Wat denk jij?

Antwoorden (4)

uitgegroeide piercings?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet wat je bedoelt alleen heb je daar geen sepcifieke naam voor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze noemen dat vaak 'eyebrow slits'. Het wordt vooral gebruikt door bendeleden en om een stoere, harde indruk te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tijgerstrepen