Geblondeerd haar door kapper weer geel, hoe krijg ik het weer blond?

Ben naar de kapper gegaan om mijn haar te blonderen alles was goed totdat na 3 weekjes mn haar weer geel werd. Ik gebruik zelf paarse shampoo alleen het werkt alleen op bepaalde delen van mijn haar om de een of andere manier. Dw bovenkant pakt niet dus ik heb een geel-achtige bovenkant en de onderkant is half wit half geel. Super ontevreden mee :(. Moet ik teruggaan naar de kapper en vragen of ze toner kunnen aanbrengen of wat?? Heeft iemand dit ook gehad?

een jaar geleden
in: Haar
2.4K
ronron1212
een jaar geleden
Toner aanbrengen? Misschien moet je kapper vragen welke shampoo je moet gebruiken.
VraagAntwoord66
een jaar geleden
Toner is een goed plan! Houd er wel rekening mee dat je een toner er na zoveel wasbeurten eruit wast. Verder maakt voor mij het merk zilvershampoo uit. Ik gebruikte eerst altijd kruidvat merk, maar dat deed niks. Ik gebruik nu Schwarzkopf en gebruik dat om en om.

Geef als eerste antwoord