Wel een afro-kapsel.

Goede dag,

ik wil een afro-kapsel en ik wil graag weten hoe dat gedaan word en hoelang zijn ze daar mee bezig om dat voor elkaar te krijgen in haar dat 12 cm lang is. En weet iemand een kapsalon die dat doet, want mijn kapster wil het niet doen. (Het liefts in het zuiden van nederland, maar in het midden van het land is ook geen probleem.)

Groeten Sandor Jansen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Haar
1.2K

Antwoorden (1)

Deze vraag is al eerder gesteld. http://www.goeievraag.nl/vraag/afrokapsel.23094
Hier staat alles goed uitgelegd