Wat gebeurt er als je geblondeerd haar met uitgroei opnieuw blondeerd?

Dus stel je hebt je haar geblondeerd en ongeveer 2 a 3 maanden aan uitgroei. Als je zelf je gehele haar weer blondeert (dezelfde tijd op elk deel van je haar) zie je dan nog een verschil tussen je (voormalige) uitgroei en het haar wat voor de tweede keer is geblondeerd? Of blondeert al eerder geblondeerd haar langzamer?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Als je dit thuis doet, raad ik je dit aan. Koop een specifiek "uitgroei" setje, en blondeer heel je uitgroei hier gewoon mee. Je uitgroei gaat anders gekleurd zijn dan je uiteinden. Dan heb je 2 opties 1: koop een blonde haarkleuring die je in je haar wil, die verwijderd het kleurverschil een maakt alles legaal. 2: als je echt blonder wil gaan, nadat je enkel de uitgroei hebt gebleekt, uitgewassen en gedroogd hebt..neem je opnieuw je ontkleuring en kleur je van de punten uit naar boven toe, start bij alle toppen en doe die uitgroei op het laatste, zo maakt het dat allesweer gelijk komt. doe ook wat vershoud folie over je haar en wikkel je haar ermee in, zo word de warmte egaal verspreid en minimaliseer je kleurverschillen!

Antwoorden (1)

Afhankelijk van hoe blond het eerste deel is. Maar ja, je krijgt kleurverschil. Het eerder geblondeerde haar wordt lichter. Beter doe je alleen de uitgroei.

Maar dat staat ook in de gebruiksaanwijzing. Als he te vaak hetzelfde stuk haar blondeert wordt het haar ook erg broos en breken de haren makkelijk af bij borstelen en kammen.
4 jaar geleden
VraagAntwoord66
4 jaar geleden
+1. Ik heb dit ook en het onderste gedeelte wordt een paar tinten blonder/grijzer/witter (het is maar net hoe je het wilt noemen) dan het nieuwe geblondeerde. Wat vaak wordt gedaan is een speciale spoeling eroverheen zetten met bijvoorbeeld astinten. Als dit bij mij wordt gedaan, is het kleurverschil weg.