Zolang het niet in je teenweefsel zit niet. Pas wanneer het rood wordt en er pus op komt dan is het ingegroeit. Hier steek de nagel nog niet in de teen

Toegevoegd na 29 seconden:
*steekt
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dus als hij weer groeit moet ik hem dus recht knippen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En doet een operatie veel pijn?
Amadea
6 jaar geleden
Je kunt dan beter vijlen in plaats van knippen. Want dan gaat het precies met de vorm van je teen mee en dan blijft het keurig recht groeien.
Rieneke1
6 jaar geleden
Ook zonder ontsteking kan je veel last hebben van een ingegroeide teennagel. Vandaar de min.
Dit ziet er absoluut niet uit als een ingegroeide teennagel. En geloof me: als je er een zou hebben zou je het hier niet komen vragen!
Je hoeft geen last te hebben van roodheid of pus: ik kamp al een jaar of 40 met ingegroeide teennagels, maar die hebben wel voor heel veel pijn, maar niet voor ontstekingen gezorgd.
Operaties waarbij de nagel wordt verwijderd zou ik zeker niet aanraden: beter zoek je naar een goede pedicure die nagelbeugeltjes kan zetten. Mits het euvel niet al te erg is, en je regelmatig op herhaling gaat, kan je de kwaal zo goed onder controle houden.
Rieneke1