is het mogelijk om in 16 weken, je haar 12 cm te laten groeien ?

ik wil dus super graag en een beetje snel LANG haar...

Weet jij het antwoord?

/2500

in 16 weken? Denk dat dat helaas niet lukt, zo wel... geef mij je geheim haha. Je kan extensions gebruiken, alleen zijn niet alle extensions goed voor je haar.

Nee dat gaat niet lukken. Een haar groeit gemiddeld 1 cm per maand. Bij de ene mens is dat wat meer en bij de andere mens wat minder dan die ene cm.

op een natuurlijke manier lukt dit niet en je moet een wonder ontdekken om het chemisch wel te laten lukken om je haar sneller te laten groeien kan je: je hoofdhuid masseren je haar zo min mogelijk vastmaken voorzichtig kammen/borstelen let bij het shampoo kopen niet op wat het doet met je haar maar wat het doet met je hoofdhuid haargroei versnellende shampoo gebruiken ga veel in het zonlicht eet genoeg proteïnen, vitaminen B en mineralen maak een haarmasker van knoflook en uien(zal het lekker van gaan ruiken, niet dus) rozemarijn en Aloe vera is ook erg goed voor je haargroei combineer zo veel mogelijk van bovenstaande middelen Toegevoegd na 43 seconden: het lukt je nooit 12 centimeters maar met deze tips gaat het in ieder geval wel sneller

Bronnen:
ooit ergens gelezen en nu wist ik het uit...

12 cm lukt nooit. 6 cm kan lukken. Je hebt geluk dat de zomer eraan komt. Van de zon gaat je haar sneller groeien.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100