is het mogelijk om in 16 weken, je haar 12 cm te laten groeien ?

ik wil dus super graag en een beetje snel LANG haar...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (4)

in 16 weken? Denk dat dat helaas niet lukt, zo wel... geef mij je geheim haha. Je kan extensions gebruiken, alleen zijn niet alle extensions goed voor je haar.
11 jaar geleden
Nee dat gaat niet lukken. Een haar groeit gemiddeld 1 cm per maand. Bij de ene mens is dat wat meer en bij de andere mens wat minder dan die ene cm.
11 jaar geleden
op een natuurlijke manier lukt dit niet en je moet een wonder ontdekken om het chemisch wel te laten lukken
om je haar sneller te laten groeien kan je:
je hoofdhuid masseren
je haar zo min mogelijk vastmaken
voorzichtig kammen/borstelen
let bij het shampoo kopen niet op wat het doet met je haar maar wat het doet met je hoofdhuid
haargroei versnellende shampoo gebruiken
ga veel in het zonlicht
eet genoeg proteïnen, vitaminen B en mineralen
maak een haarmasker van knoflook en uien(zal het lekker van gaan ruiken, niet dus)
rozemarijn en Aloe vera is ook erg goed voor je haargroei
combineer zo veel mogelijk van bovenstaande middelen

Toegevoegd na 43 seconden:
het lukt je nooit 12 centimeters maar met deze tips gaat het in ieder geval wel sneller
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
12 cm lukt nooit. 6 cm kan lukken. Je hebt geluk dat de zomer eraan komt. Van de zon gaat je haar sneller groeien.