Wat gebeurt er als je teveel crème / lotion op een plek smeert?

Hoii, ik smeer sinds kort crème van nivea op mijn huid en soms een beetje dik. Kan dit kwaad? ( ik doe het ook in Mn nek en op Mn gezicht aangezien ik heel veel last heb in Mn nek van een schurend Buitenboordbeugel nekbandje.)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Huid
1.7K

Antwoorden (1)

Nee hoor, kan geen kwaad, misschien dat er wat vlekken op je kleding komen, maar verder trekt het gewoon in je huid