Wat is de beste manier om mijn haar naar rechts te houden?

Ik heb mijn haar standaard naar rechts, alleen ik t lijkt nergens naar als het gewoon plat op mn hoofd ligt. Daarom gebruik ik gel, om het naar rechts en omhoog te krijgen, in een soort boogje. Alleen daar wordt mn haar heel hard van. Wat is een alternatief voor gel die mn haar naar rechts houd en een beetje omhoog, maar niet keihard maakt? Zou haarlak of hairspray werken? En wat is het verschil tussen gel en haarlak/hairspray?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op bed gaan liggen op je rechterzij ::))

Zonder dollen, je kan natuurlijk ook kiezen voor korter haar, opstaand, is het opgelost, kan niet meer inzakken.

Antwoord
Er bestaat zoiets als droogshampoo , heel handig als je het niet kan wassen , is een spuitbus met poeder. Op je hoofd spuiten, goed verdelen, met handdoek inmasseren , ondersteboven hangen met je hoofd, haar borstelen en 't staat recht overeind!
Afhankelijk van de lengte blijft het ook overeind!
(Droogshampoo van Schwarzkopf - drogist - Kruidvat bijv.)
Probeer het maar uit. Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ja en dan nog naar rechts borstelen natuurlijk:)