Huid kapot na onrustige nacht, hoe kan dit?

Ik werd wakker na een onrustige nacht met twee bebloedde krassen op me huid, is het ''normaal'' dat ik me zelf zo krab in me slaap?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als het normaal zou zijn, dan zou dit nu niet de eerste keer zijn. Omdat jij deze vraag nu hier stelt, blijkt dat dit de eerste keer is (of zeer zelden voor komt) en dus dat het niet normaal is.
Na een onrustige nacht (en waarschijnlijk onrustige droom) is zoiets wel eens mogelijk.