Kan je met heet water met soda de ingroeiende nagels van je tenen zodanig zacht maken dat je ze uit je vlees kan krijgen?

De nagels van de tenen naast mijn grote tenen groeien een beetje in en dat doet zeer. Kan je door met je voeten in een bak met heet sodawater te gaan zitten die nagels zacht maken zodat je ze makkelijker uit je vlees krijgt? Of is er misschien een andere methode afgezien van een pedicure?

Weet jij het antwoord?

/2500

Jazeker kan dat (met of zonder soda) , maar het is niet raadzaam. Bovendien is het een immer weerkerende klus die het probleem niet verhelpt. Verstandig is om eerst bij de huisarts te informeren of het iets anders is of een andere behandeling behoeft. Zo niet, toch maar naar de pedicure, maar dan wel een betaalbare. Mijn pedicure kost €24 en daarvoor krijg je de volledige behandeling ...wat er ook nodig is. Kom je alleen om je nagels te laten knippen, of heb je vreselijke eeltgroei of heb je iets specifieks ( ivm diabetes bijv. > let op de Diabetes aantekening! niet iedere pedicure heeft deze) aan behandeling nodig : dezelfde prijs. Zoek in je buurt naar een betere pedicure, bij mij zijn er ook 'dure' van 48euro - ca. 10 jaar geleden al! of 35euro een ander 'winkeltje dat rijk van mij dacht te worden. Even shoppen dus. Informeer eens bij een verzorgingshuis, daar is altijd een pedicure en in de meeste gevallen kun je daar ook terecht. Ga liever naar de pedicure dan zelf hier mee te klooien, echt! :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100