Ik heb een ipl behandeling gehad en nu heb ik een litteken door een te hoge hittestand. Wat kan ik doen?

Kennelijk had ik een erg hoge pijngrens, maar ben toch verbrand op mijn been. Het duurde zes weken voor de rode korst er af was. Nu heb ik een paar lange pigmentloze lijnen die gevoelig zijn onder de warme douche bijvoorbeeld. Het is niet overduidelijk zichtbaar, maar ik baal er wel van. Wat zou de behandelaar eigenlijk kunnen doen voor mij om mij tegemoet te komen qua " schade"? Aangezien ik 150 euro heb besteed per behandeling? Ik heb vijf behandelingen gehad. Ik vraag me af wat mijn eventuele rechten zijn. Ik hoop niet dat ik als zo'n Amerikaanse aanklager klink...wel hè, nu ik het zo terug lees ;)...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het is wel een beetje hun schuld, want bij mij deden ze een test voor mijn pijngrens. Misschien kun je het met die gene bespreken, of een andere zoeken die het ook kan doen. Zelf heb ik het voor 80 euro laten doen en het resultaat was goed. Misschien ook nog een tip: Hun hebben speciale ''zalfjes/creme's'' tegen die littekens. Zeker vragen dus!! (:

Liefs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik denk niet dat je de behandelaar aan kan klagen, je hebt zelf gekozen voor deze behandeling en verbrandingen komen regelmatig voor bij ipl, als je toch een vergoeding wilt kun je eens informeren bij het juridisch loket.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het probleem aan de behandelaar voorleggen en zeggen dat je erg teleurgesteld bent. Vraag hem hoe hij dit voor jou op wil lossen. Misschien bied hij een gratis behandeling aan of ontvang je een cadeautje. Het ligt er ook een beetje aan wat je van hem wilt ontvangen ter compensatie; bedenk dat voordat je contact opneemt.