Is het normaal dat je na een onthaar behandelinh met HPL nog steeds allemaal stoppels hebt?

Ik heb voor het eerst een silk'n glide gebruikt. Deze werkt d.m.v. HPL.

Eerst moet je scheren en daarna met dat flits apparaat erover. Ik heb alle 5 energie standen geprobeerd.

Maar ik heb nog allemaal stoppeltjes op mijn benen. Is dat normaal?

Antwoorden (1)

Heb je lichte / blonde haren ? Dan is deze methode niet geschikt.
Het principe werkt namelijk, net als laseren, op basis van het opnemen van de lichtpulsen door het PIGMENT in de haren, waardoor voldoende warmte gecreëerd wordt om deze te doen afsterven/ de haarwortel te vernietigen . Weinig pigment, weinig effect.

Deze manier van ontharen werkt het best -of eigenlijk alleen maar- eigenlijk alleen maar op DONKERE , bijna zwarte haren. Voor lichte haren, waar dan ook op het lichaam, blijf je aangewezen op het scheer- of epileerapparaat.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Nou blond kan ik het niet noemen. Bruin komt dichter in de buurt.