als je een wimper kwijtraakt en dat meerdere keren groeien die dan ook weer aan?

Ik heb dat namelijk bijna altijd als ik mijn wimpers krul en als ik mijn mascara eraf haal

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het krullen van je wimpers (met krultang) is heel slecht voor je wimpers. Misschien komt het daardoor.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oh oke bedankt

Het beste antwoord

Over het algemeen groeien wimpers altijd terug Gemiddeld duurt het 2 weken voor een wimper terug is gegroeid, mits je het haarzakje niet per ongeluk met de wimper er mee uittrekt want dan kan het terug groeien lang duren of het stopt helemaal met groeien.

Wat je misschien kunt overwegen is om, voor je je mascara opdoet, eerst je wimpers te krullen met de tang. Doe je het andersom dan bestaat de kans dat de wimper aan de tang blijft kleven en je hem er uit trekt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oh oke bedankt maar die volgorde doe ik al

Andere antwoorden (2)

Ja, je wimpers groeien weer aan, snel gaat dat niet, voordat ze weer op volle lengte zijn ben je 2 tot 4 maanden verder.
Wimpers krullen doe je voordat je mascara opdoet, als je dat doet als er al mascara op je wimpers zit, is de kans groot dat er wimperharen breken, doe het krullen ook niet te vaak, goed voor je wimpers is dit niet.
Je oogmake-up verwijderen doe je als volgt: Leg een wattenschijfje met wat oogmake-up remover op je oog, laat dat minimaal 15 seconden liggen en haal dan het wattenschijfje omlaag met lichte druk richting je wang, doe dat voorzichtig en niet te snel, indien nodig herhaal je dit 1 of meerdere keren.
Vermijdt waterproof mascara als dit niet echt nodig is, waterproof mascara droogt de wimperharen enigszins uit waardoor ze sneller breken, zeker in combinatie met de wimperkruller.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wimper haren groeien aan als het haarzakje er nog zit, het gaat alleen niet heel snel. Eigenlijk moet je geen wimperkruller gebruiken want dat is best wel slecht voor je wimpers, ze breken hierdoor namelijk snel. Wat je wel kan doen om je wimpers krulliger te maken is Curl Mascara kopen, hierdoor worden je wimpers vaak wat meer gekruld en het heeft ook een mooi effect. Met het eraf halen van je make-up, zorg dat je niet te harde bewegingen maakt, gewoon zacht en rustig. Dat is vaak de beste manier