is keratine wel goed voor je haar ? Dus is het schadelijk voor je haar?

Ik heb een shampoo met keratine en heb het gebruikt maar ben bang dat het schadelijk is ? Want soms hoor is positieve als negatieve dingen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zou zeggen dat het geen kwaad kan aangezien haar uit keratine bestaat. Inderdaad hoor je voors en tegens, maar dat is met alles zo.
Wellicht helpt deze site je wat verder.
http://www.hairweb.nl/haar-haarfeiten-haargroeicyclus.htm