Is er goedkope make-up dat gemaakt is van natuurlijk materiaal?

Waar zou men dat dan kunnen kopen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Natuurlijke make up is altijd een stuk prijziger dan de gangbare make up, waarom is hier goed uitgelegd: http://naoki.nl/waarom-is-natuurlijke-cosmetica-zo-duur/
Wat vind jij duur? Welk budget heb je er voor?
Ritsuka
8 jaar geleden
natuurlijk is niet altijd gezonder.
wat is je budget, wat voor soort makeup zoek je?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Crea Dat dacht ik inderdaad ook al maar ik dacht misschien zijn er uitzonderingen. In principe ben ik voor bijv. een mascara vaak tussen de 7 en 16 euro kwijt maar het liefst heb ik het zo goedkoop mogelijk aangezien mijn geld zomaar ineens verdwijnt. Dus dat heb ik er voor over, wel meer als ik meer geld had zolang het maar zo natuurlijk mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Ritsuka Niet altijd maar meestal wel aangezien de natuurlijke merken zich vaker bewust zijn van de gezondheid van de mens. Ik zoek mascara, wenkbrauwpotlood, etc. Een beetje algemene make-up. Ik hoop dat je dat bedoelde.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zoiets dan misschien? http://www.bio-amable.nl/make-up-natuurlijk-parabenenvrij?o=20
Ik ken het merk en het bedrijf niet, dus eerst even controleren of het betrouwbaar is lijkt mij verstandig.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit merk is voordeliger te koop, ook bij bekende webshops:
http://www.beslist.nl/products/gezond_mooi/gezond_mooi_560581/c/merk~4232710?gclsrc=ds
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@crea Oké, bedankt.

Antwoorden (1)

Zoals al eerder is gezegd: natuurlijk is niet altijd beter! Op www.mineralissima.nl kun je minerale make-up kopen, wat speciaal bedoeld is voor mensen die snel ergens allergisch op reageren of een gevoelige huid hebben.