Waar kun je de Schwarzkopf Professional OSiS+ Flexwax kopen?

Ik heb gezien dat mijn kapper de OSiS Flexwax gebruikt en op een miraculeuze wijze blijft mijn haar dan voor de rest van de week goed zitten. Ik weet dat je de wax daar kan kopen maar daar is ie ziezo duurder dan waar dan ook. Ik weet ook dat je hem online kan bestellen maar ik ben eigenlijk opzoek naar een winkel in België waar ze haarproducten verkopen en liefst ook deze wax (Schwarzkopf Professional OSiS+ Flexwax) tegen een ietwat goedkopere prijs.

P.S.: In bijlage vind je een foto van de wax.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Bij de Barbershop kun je hem bestellen voor 7,95 exclusief 5,95 verzendkosten. Zij rekenen voor België geen hogere verzendkosten.

Toegevoegd na 5 minuten:
Afhalen kun je hem in België:
Franz Wittoucklaan 16
9060 Zelzate
Oost-vlaanderen
Belgie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt, zal er eens naar kijken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Over de tweede link: Naar Zelzate ga ik niet gaan aangezien ik in Antwerpen woon, verzenden ook niet want alles opgeteld kost nog meer als bij de kapper, maar de 1ste link durf ik nog wel te overwegen ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Moet ik hier dan nog 2.41 bijtellen?
4 Bevestiging Schwarzkopf Osis Flexwax 50 ml x 1 € 7,95
Verzendkosten : 5,95
Kosten betaalwijze: 0,00
Totaal: € 13,90 (BTW: € 2,41)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar je woonde wist ik niet precies, vandaar de tweede link.
Ik vermoedt dat de btw inbegrepen is, aangezien het totaal bedrag klopt als je de verzendkosten + de wax optelt. De btw wordt meestal vermeld op de bon.