Wat zijn de verschillen tussen de gellak van Cnd Shellac en de gellak van Orly Gel Fx?

Ik wil graag de verschillen weten bij bv het opbrengen (is de vloeistof dik, dun, makkelijk of moeilijk op te brengen), het verwijderen van de gellak (vijlen, weken of vijlen en daarna weken) en is het schadelijk voor de natuurlijke nagel (zowel het, langdurig, gebruik als het verwijderen).

Ik zie uit naar jullie reacties!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

CND Shellac breng je aan als een lak - dus geen potjes - alleen een flesje en een kwastje. CND Shellac is te verwijderen in 8 minuten! CND Shellac wordt UV uitgehard, dus geen droogtijd. Het is dun en flexibel als lak, het ziet er niet alleen natuurlijk uit, het biedt ook een sterke, natuurlijke bescherming voor je nagels. Het resultaat? 14 dagen lang een fantastische hoogglans die je niet wil opgeven!
CND Shellac wordt verwijderd zonder gebruik te maken van aceton.

Het verwijderen van Orly Gel FX gaat dmv vijlen en weken. Dit gaat moeilijker dan bij de CND Shellac. Het aanbrengen gaat wel makkelijk, ook hiervoor heb je voor het uitharden een UV lamp nodig. Dit product is dierproefvrij en zit ook in een flesje zoals nagellak.

CND shellac is makkelijker te verwijderen, brengt makkelijk aan en is kwa substantie gelijk aan nagellak. Terwijl Orly Gel FX moeilijker te verwijderen is, eerst vijlen dan weken en nog eens weken. En kwa substantie dikker is dan nagellak. Orly blijft wel langer, ongeveer 3 weken mooi op de nagel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Was ook het enige antwoord :-)