Mag je 2 gezichtsmaskers achtereenvolgend (na-elkaar) gebruiken?

Ik heb 2 gezichtsmaskertjes liggen van Dr. Van der Hoog.
Refreshing Raspberry en Crazy Cranberry. Ik wil eerst het ene masker gebruiken om mijn huid te zuiveren, achtereenvolgend wil ik het tweede masker op doen om mijn huid te hydratheren en te voeden. Ik snap uiteraard dat ik eerst het ene masker dien te verwijderen, voordat ik het andere masker aanbreng. Maar is het niet schadelijk om 2 maskers na elkaar te gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zorg ervoor dat je geen cocktail maakt van de verzorgingsproducten die je gebruikt.

Antwoorden (1)

Schadelijk is het niet, maar je kunt beter het andere masker voor een andere dag bewaren, dan heb je er 2 dagen lol van, breng na het afhalen van het masker en je gezicht te hebben verfrist met lotion en hydraterende creme aan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar doen beide maskers wel goed hun werk wanneer ik ze na-elkaar gebruik?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat wel, maar waarschijnlijk zitten er ook dezelfde werkzame stoffen in, als je dat dubbel gebruikt, dan heeft dat geen zin, lees de lijst met ingrediënten eerst. Ik dacht dat de raspberry ook een hydraterende werking heeft.