Je kunt bijvoorbeeld jasmijn olie (te verkrijgen bij de toko) gebruiken, dit kun je als masker gebruiken of als finishing touch. Daarnaast zoveel mogelijk de steil en krultang vermijden.

Jasmijn olie in masseren in het gehele haar en vooral bij de wortels (het schijnt namelijk ook de haargroei te bevorderen). Handdoek op het kussen en gaan slapen, de volgende ochtend het haar wassen zoals je bent gewend.
Voor de finishing toch breng je een heel klein druppeltje aan over het gehele haar, nadat het gewassen is. Pas wel op dat je er niet teveel in doet want dan wordt je haar vet!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gezond haar glanst. Was je haren dus niet te vaak en maak het dus ook niet te vaak nat. Gebruik ongeveer 1x per week een masker. Je hebt speciale glans maskers uit de lijn van anderelon dimand gloss.
Je kunt ook je haren polijsten door met een everzwijnenharen borstel te borstelen. Let wel op: van veel borstelen word je haar vet.
Wat naar mijn idee goed werkt is roterende krulborstel van babyliss. Deze maakt je haar stijl en polijst het tegelijkertijd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan haar (van alle kleuren) extra glans geven door na het wassen een scheutje azijn aan het spoelwater toe te voegen.
Rieneke1
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Precies !! Prima ! Maar niet op rood gekleurd haar dan vliegt het rood er uit :( beter alleen op niet gekleurd haar . Maar een (zeer klein)scheutje dan valt het wel mee .