Is er een natuurlijke manier om je huid donkerder te maken?

Is er een natuurlijke manier, afgezien van zonlicht, om je huid donkerder te maken die niet slecht is voor je huid?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.7K
Ritsuka
8 jaar geleden
Je hebt van die capsules met volgens mij caroteen of zo er in

Het beste antwoord

Er bestaat natuurlijke bruin zonder zon, dit product kleurt alleen de dode huidcellen die bovenop de huid liggen, deze cellen worden regelmatig vervangen, waardoor dit middel ongeveer eens in de week opnieuw aangebracht dient te worden. Scrub de huid voor gebruik, zodat alle losse dode cellen verdwenen zijn, breng vervolgens een dun laagje van het product aan, pas op bij knieën, enkels, polsen en vingerkootjes, de wat ruwere huid, ga daar pas met het laatste beetje wat nog op je handen zit overheen, omdat deze gebieden sterker kleuren en daarom vlekken kunnen veroorzaken. Bruin zonder zon brengt geen schade aan aan de huid, of het lichaam. Je moet hiervoor naar de natuurwinkel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kruidvat eigen merk is ook prima. Scheelt je geld. Velen gebruiken het. Enige nadeel van zelfbruiners schijnt de geur te zijn. Het blijft 3 dagen tot een week zitten dus je zal regelmatig moeten bijwerken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar er werd gevraagd om een natuurlijk product, dat heeft Kruidvat eigen merk niet, zelf vind ik de zelfbruinende bodylotions prettig, maar ook deze voldoen niet aan deze eis, bijvoorbeeld die van Dove of Nivea, veel minder kans op vlekken en het bruint langzamer, waardoor het lijkt of je een natuurlijke kleur opbouwt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oké, dankjewel. Heeft het product nog een aparte naam?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, het heet gewoon bruin zonder zon, in de bron een voorbeeld van een merk/product dat helemaal natuurlijk is. Er zal ongetwijfeld meer keus zijn in merken. Of dat in de vorm van lotion, creme, of milk is kan ook per merk/product verschillen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
het zal vast caroteen bevatten naast andere natuurlijke kleurstoffen (die zijn getest op hun niet-giftigheid).