Waar kan ik Estivalia for women kopen?

Het is een eau de toilette van Antonio Puig, oorspronkelijk uit Spanje. Ik heb het ooit in Italië gekocht. In Spaanse warenhuizen heb ik het ook gezien, maar hier is het nergens te vinden. Ook online kan ik er tot nog toe niet aan komen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Alleen nog via Ebay. Het is geen geurtje dat ontwikkeld werd in 1975, en is kennelijk nu zo gedateerd dat het niet meer gemaakt wordt.

Zie http://www.ebay.nl/itm/A-Large-Glass-Perfume-Estivalia-Shop-Display-Factice-by-Puig-12-Inches-Tall-/111721222334?hash=item1a031a90be

Toegevoegd na 1 minuut:
geen = een
Amadea
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mogelijke opties zijn:

- Ebay
- Amazon
- Pof.com

Amazon lijkt mij het best, maar Ebay kan ook