Nee, haar groeit sneller in de zomer.
Dat komt door de invloed van de hoeveelheid (zon)licht en warmte, waardoor alle processen worden versneld, soms groeit het 's zomers wel twee keer zo snel als normaal, dus zo'n 2 à 3 centimeter per maand.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het heeft niets met de seizoenen te maken, maar in de fase waarin je haar zich bevindt. Haar kan zich een aantal keren verjongen, daarna ben je kaal. En dat verschilt per mens. Zie link. Daar staat alles over haargroei, maar de seizoenen worden niet genoemd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Haar groeit sneller in de zomer.
http://www.goeievraag.nl/persoon-gezondheid/mode-accessoires/vraag/161414/groeit-zomer-sneller
Rieneke1
8 jaar geleden
Dat heb ik ook altijd begrepen crea, net als nagels.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij hoofdhaar heb ik het nooit gemerkt maar mijn baard groeit op hele warme dagen beslist sneller. Mogelijk een effect van de betere doorbloeding van de opperhuid bij grote hitte?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De site behandelt de groeifases, niet de lengte die het haar tijdens deze fases krijgt. 's Zomers heeft mijn haar sneller haar maximale lengte bereikt. Het groeit dus sneller. De punten worden dun en er moet een stukje afgeknipt worden.