Hoe kom je van puistjes en een rodegezichtshuid af?

Ik heb echt een enorme last van een rode huid, en dat is super vervelend en daarom gebruik ik foundation, maar van foundation krijg je weer meer puistjes. Hoe kom ik het snelst, het best en goedkoopst van die puistjes en rode huid af?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik had eerder ook wel wat last van puistjes. Ik heb daarvoor garnier pure active gekocht. Ik weet dat je geen duur spul wilde maar dit kost zon 8 a 9 euro. maar meestal is er wel een aanbieding bij een van de drogisten. je gebruikt dit smorgens en savonds op je gereinigde huid en je zult ook op je watje zien, dat er nog veel meer 'smeer' of foundation afkomt dan met gewone make up remover. je moet dit zeker niet op je ogen gebruiken en ook niet op kapotgekrabte puistjes. Bij mij werkt het altijd erg goed en mijn puistjes zijn er grotendeels door weg gegaan. Je zou het altijd kunnen proberen. Succes ermee! ps. laat de foundation achterwege, je ziet alleen de puistjes maar erger en het is ook niet bevorderlijk voor het genezingsproces.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100