kun je jezelf 2x insmeren met zelfbruiner?

Ik heb de zelfbruiner van dove en ik wil morgen een beetje bruine benen hebben voordat ik in mn short stap. Ik heb me net al ingesmeerd maar kan ik dat nu nogmaals doen of ik dat slecht?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.1K
Ritsuka
8 jaar geleden
pas wel op, want je bruint volgens mij nog een tijdje door na het insmeren. Straks ben je veel te bruin
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wellicht werkt het ook niet (zo goed) als je het zo snel achterelkaar doet. Geen idee. Misschien morgen vroeg weer even doen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja beter twee dunne laagjes dan een dikke laag in een keer . Ja om de paar dagen dun met een ( vochtig ) sponsje aan brengen . Dode huid rond knieën eerst goed verwijderen . Daar zeer dun smeren anders te donkere knieën .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Lees onderstaande link eens. e.e.a. heeft te maken met DHA (procentueel gezien) in het product maar ook met je huidtype.
Hier kun je m.i. niet ongezien een antwoord op geven. http://www.beautyscene.nl/lichaamhaarreviews/154789/vragen-antwoorden-over-zelfbruiner-dare-to-selftan Succes

Het beste antwoord

Slecht is het niet om 2 keer te smeren. Als je de zelfkleurende bodylotion van Dove hebt, dan kleurt deze een heel klein beetje per keer smeren. Het voordeel hiervan is, dat je ook zeer weinig kans hebt op vlekken. Toch zou ik je aanraden te wachten tot de zelfbruiner volledig op kleur is, voordat je nogmaals smeert. Dat duurt een uurtje of 4, dus vanavond kun je dan nogmaals smeren.
Het leuke van deze zelfbruiner is, dat het langzaam kleurt en dus op een natuurlijk bruiningsproces lijkt, als je dagelijks een laagje aan brengt. Zorg voordat je gaat smeren, dat je enkels, knieën en ellebogen gescrubt zijn en breng de creme op die plekken ook wat dunner aan, omdat de plekken waar de huid verdikt is, meer kleur pakken dan de rest, dat komt omdat de zelfbruiner de hoornlaag met dode cellen kleurt. Zelfbruiner is niet slecht voor je huid of gezondheid, je kunt het dus zo vaak gebruiken als je wil. Wel moet je er rekening mee houden, hoe dikker de laag is die je aanbrengt, hoe sneller de kleur er weer af is, dit komt omdat de laag de hoornhuid verweekt als de creme niet geheel in kan trekken, zorg daarom altijd dat de creme goed ingetrokken is, voordat je een nieuwe laag aanbrengt. Was je handen goed na gebruik.