Hoe kan je als man je haar naar achteren doen (zonder wet-look)?

Ik probeer dit al een hele tijd. Lukt voor de helft met gel, maar dit geeft dan zo'n wetlook waar ik niet van hou, en de andere kant blijft maar plat omdat ik dat niet naar achteren krijg. Kan komen door de kruin die ik bij mijn achterhoofd heb, maar op die plek blijft het haar wel netjes naar achteren zitten, is dus puur op mijn hoofd zelf. En weet iemand misschien nog een goede gel of wax, die goed werkt maar je haar een natuurlijke look geeft? Alsof er niks in zit als het ware.

http://j-point.co.uk/wp-content/uploads/2014/12/mens-haircuts-for-thin-hair1.jpg - Zoiets wil ik maar zonder de wetlook.

Verder, ik heb enorm dik, stijl haar, maar zoals ik dus al zei een kruin op mijn achterhoofd.

Alvast enorm bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.3K
Cryofiel
9 jaar geleden
Probeer eens wax in plaats van gel. Ik ben zelf erg te spreken over Craft Clay van Sebastian. Dat houdt goed en geeft geen natte kijk. ;-)

Antwoorden (1)

Dit kan ook met niet-vette producten, bijvoorbeeld clay (klei), pasta, creme, of out of bed look (veel van deze producten zijn eigenlijk bedoeld voor een warrig kapsel, maar werken ook prima om je haar in model te brengen). Het beste resultaat krijg je als je je haar eerst vochtig maakt en dan vast de goede richting op föhnt, vervolgens kun je dan met het niet vette product je haar fixeren, door het product eerst warm te maken tussen je handen en vervolgens met je handen door je haar het naar achteren te stylen. Met gel lukt het ook, dan moet je je haar fixeren met een haarlak. Een beetje touperen kan helpen je haar wat voller te doen lijken als je wat langer haar hebt, hoe je dat doet lees je in link 3. Maar het belangrijkste voor iedere stijl, is een goed geknipt kapsel. Kruinen hebben meer styling nodig, dan de rest van je haar.