Weet iemand hoe deze vlecht heet? & anders ; weet iemand hoe je deze moet maken? Alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ziet er leuk uit!! Sorry geen idee...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog nooit gezien, maar ik vind het echt heel erg mooi.

Het beste antwoord

Het is een ingevlochten vlecht, zagzag aangebracht op het hoofd. Daarvoor kam je al je haar naar achteren.
Je begint aan 1 kant van je hoofd met invkechten tot je een dun vlechtje hebt en dan ga je gewoon opzij waarbij je strengen haar pakt die je meeneemt in he vlecht. He moet get dan niet hard aantrekken want dan trek je de vlecht omhoog en dat wil je niet.
Het is even oefenen, maar dan lukt het vast!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer van zoveel typfouten, maakt je antwoord moeilijk te lezen! Maar hij klopt wel (ookal heet het een zigzag vlecht en niet zagzag :p) dus een plus :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oooow. Sorry! Berouw!
Dan denk je dat je intussen wel overweg kunt met zo'n iphone toetsenbord...
Zijn overigens vaak dezelfde letters die ik verkeerd raak.
Sorry. Irritant is het.
Maar thx voor je comment!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geef Martine74 gelijk want dat heb ik ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met die toetsenbord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel ! Ik zal het proberen, nog tips toevallig?