bestaat er kant en klare haarverf uit tube, waarmee je haaruitgroei snel kunt bijkleuren?

Dus verf die je niet hoef te mengen en meteen de hele fles moet gebruiken en wat ook geen kliederboel achterlaat.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

Ik ga geen merken noemen, want ik kan geen vergelijkingen maken, maar probeer is een natuurlijke haarverf.
Vraag in de winkel of zoek op internet naar de goede merken.

ook kleuren bij de kapper blijft redelijk lang en helpt ook tegen haaruitval, het nadeel hierbij is weliswaar de tijd en het geld dat je erin steekt.

En anders kan je eens je licht gaan opsteken bij een kapper of schoonheidspecialist die jou kan vertellen welke verf de beste is.

succes! :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Color Wow Root Cover Up is speciaal mineraalpoeder dat werkt als make-up. Het poeder mengt met je haarkleur waardoor uitgroei en grijs haar minder zichtbaar worden. De Color Wow Root Cover Up is een niet was-achtige, maar op olie gebaseerde formule. De Cover Up werkt gericht, kleurt fantastisch en zorgt voor een mooie glans. Het ziet er natuurlijk uit en blijft extra goed en lang zitten. De Cover Up is waterbestendig en blijft zelfs tussen wasbeurten in zitten.
In de serie zitten zes schitterende tinten, platina, blond, lichtbruin, middelbruin,
donkerbruin en zwart. Elke tint bevat specifieke pigmenten en geen peroxide. Alle zes
dekken ze perfect. De speciale versie voor blonde haren, herstelt zelfs donkere
uitgroei in (lichte) higlights! COLOR WOW ROOT COVER UP kost €39,90 en bevat
circa 60 applicaties per doosje. In Nederland is het bij enkele drogisten te koop, maar
gelukkig kun je het ook online bestellen.