snor wat is de beste mogelijkheid om hem weg te halen?

hoi ik heb een snor ik en ik wil hem weghalen maar hij moet niet heel snel terug komen weet iemand een oplossing ? alvast Bedankt!! PS het zijn best veel donshaartjes

Toegevoegd na 31 minuten:
ik ben een man kan harsen dan wel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (5)

Ik denk dat je het beste kan harsen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan het beste harsen! je kan gewoon een strip kopen bij de kruidvat etc. Je kan het ook epileren met een epileerde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Harsen is een goede optie, maar ik kan mij voorstellen dat dat een pijnlijke optie is.
Er bestaat een ontharingscreme voor de gevoelige huid (oksel, bikinilijn en gezicht). Ook hiermee komen de haren niet direct terug, omdat het haarwortels aanpakt. Toch blijven de haren met harsen nog langer weg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ontharingscreme komt niet bij de wortels, iets dieper dan scheren komt het echt niet.
www.seksvraagbaak.nl/sekswijzers_schaamscheerwijzer.htm
Sorry een betere link vond ik niet :)
Natuurlijk kan een man ook harsen, maar ik zou het je niet adviseren, je loopt de kans met harsen dat je je haarzakjes beschadigd en dat kan er voor zorgen dat je haartjes nooit meer teruggroeien, wat lastig kan zijn als je ooit besluit toch je snor of baard te laten staan, scheren is meer werk, maar dan heb je wel altijd de keus, wel of geen baard en/of snor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Harsen kan wel, maar dan krijg je een rode plek. Je kan het ook met touw laten doen, dit doen Turken meestal. Dan moet je gewoon een Turkse kapper zoeken en aan hun vragen.