Haar stijl maken zonder stijltang ?

Ik ga binnenkort op chirokamp. Maar het probleem is : Ik heb krullend haar, Maar echt lelijk dik krullend haar. Thuis kan ik het stijlen maar op kamp moet ik het elke dag in een dotje doen. Weet iemand hoe ik ùijn haar stijl zonder stijltang ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt bij de kapper je haar laten stijlen, dat is een soort permanent, maar dan zonder wikkels, het is een chemische behandeling, lang houdbaar, maar niet zo best voor je haar, dus als je dit doet, je haar goed verzorgen.

Keratine behandeling stel ik voor! En is niet schadelijk! Je haar word er super glad en glanzend van voor enkele maanden

Je kan een ronde borstel en een föhn gebruiken, je borstelt je haar, en tegelijkertijd föhn je het.. (Je gaat met je haar in de borstel naar de punten van je haar, van boven naar onder, en je zet de föhn er tegen aan) Heel gemakkelijk. Daarna wel flink wat haarlak in je haar spuiten, en dan blijft het de rest van de dag goed zitten. Natuurlijk wel een beetje vervelend als je op kamp gaat.. Het duurt misschien net zo lang, maar het beschermd je haar wel veel beter. En anders gewoon een beetje vroeger opstaan? Toegevoegd na 24 seconden: Je zou het ook permanent kunnen stijlen bij de kapper.

Je kunt je haar stijleren voordat je weggaat, dan is het in ieder geval de eerste paar dagen stijl als je zorgt dat je haar droog blijft. Neem goede producten voor je haar mee, om je krullen mee te verzorgen. De perfecte krul shampoo en conditioner van andrélon schijnen goed te zijn. Wat je ook kunt laten doen, is een keratine behandeling. Of je die €170,- ervoor overhebt.. Ik vind het zonde! Wou dat ik zelf krullen had. Dus ik adviseer je het eerste. :)

Bronnen:
http://lysandro.nl/producten/keratin/

Zonder stijltang is dat onmogelijk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100