Ja dat is volledig normaal, ik zie dat het een tattoo met kleur is. Dus die moet zowiezo nog een keer bijgewerkt worden zodat de kleur goed in je huid komt :)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
een tattoo met kleur hoeft niet zowiezo bijgewerkt te worden dat is onzin.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Inkt is na een keer nog niet goed in de huid getrokken. Je krijgt korsten (het gaat dus vervellen) Waardoor de sterkste kleuren vervagen. Als je nadat hwt helemaL verveld is het niet heel mooi meer vind kun je normaal gratis het bij laten werken. Want het is normaal dat een tattoo lichter word na het vervellen aangezien er dan een laag inkt weggaat.