kan je met dun haar je haar laten knippen in emo stijl?

Ik heb heel erg dun haar en ik wil mijn haar graag emo laten knippen. Kan dat wel en krijgt dat dan ook hetzelfde effect als deze mensen? Mijn haar komt over mijn schouders tot net boven mijn tepel XD.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Vraag je kapper. Emonis toch gewoon met haar half over je gezicht? Wel opletten dat je geen lui oog krijgt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat bedoel ik, en met een gekleurde lok en veel volume, wat bedoel je trouwens met een lui oog? @Ritsuka @LeMans1970 omdat ik het heel erg mooi vind en goed bij mijn innerlijk vind passen
Ritsuka
9 jaar geleden
Als er continu haar over 1 oog heen hangt, dan gebruik je dat oog niet en word het ee lui oog en zie je er minder door.
Ritsuka
9 jaar geleden
http://www.dailytelegraph.com.au/lifestyle/no-fringe-benefits-for-emos-as-haircuts-that-flop-over-one-eye-could-result-in-generation-of-young-people-with-lazy-eyes/story-e6frf00i-1226354275346?nk=5f72b2fa7278d11277eb078a85e7fd27

Het beste antwoord

Ja, dat kan juist heel goed. Emo kapsels zijn steil met een lok over een kant van je gezicht, meestal zwart gekleurd met wat felle kleuren. Juist fijn haar is geschikt hiervoor, omdat dat meestal moeilijk te krullen valt en daarom geschikt is om het haar steil te laten. Emo zijn is meer dan alleen je kapsel, het is je kleding, muziekstijl en uitstraling samen wat je emo maakt.
Zorg wel dat je je haar (zeker na het kleuren) goed blijft verzorgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja het was ook niet de bedoeling om emo meteen te worden, het is alleen dat ik dat haar zooo mooi vind. Maar ik dacht dat het juist moeilijker was met dun haar want als je googled op emo, dan kom je juist heel vol haar tegen met veel volume.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Iedere coupe begint met een goede knipbeurt, volume hoef je niet te hebben, daar zijn wel producten en trucjes voor om dat te bereiken. Je hoofd op zijn kop houden en dan fohnen geeft al veel volume bijvoorbeeld, ook zijn er shampoos en conditioners die volume geven. Eventueel kan touperen een oplossing zijn. Het belangrijkste kenmerk aan de emolook zijn de steile haren en de zwarte kleur met een felle kleur. Vraag je kapper eens naar de mogelijkheden.