ik wil een hanenkam maar ik weet niet zo goed hoe ik die omhoog houd iemand tips or tricks?

, ik heb de volgende lijste van spullen die ik meekreeg van een vriend: schuiversteviger/ing een fohn gel en water iemand tips and tricks?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Ten eerste is het heel belangrijk dat je haar goed geknipt is, dan kam je je haar richting het midden van je hoofd,terwijl je de föhn met je andere hand met de richting mee laat blazen, aan beide kanten, vervolgens kam je je haar omhoog en duw je het in een punt met je handen, hierbij gebruik je de föhn niet meer. De schuimversteviging doe je direct na het wassen op je handdoek droge haar, de gel doe je in je haar voor het kammen en ook nog eens tussendoor als je je haar bevochtigd hebt. Wil je de kam echt stevig laten staan, spuit hem dan vast met een gelspray.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer eerst een lage Mohawk als deze een paar keer goed is gelukt kun je, de zijkanten weg scheren, en dan kan je deze lage mohawk als het ware door trekken.