Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe voorkom je een zweetrug?

Elke ochtend als ik naar school fiets heb ik bij sommige t-shirts ineens een hele grote zweetplek op me rug wat komt van het zweten op me rug. Hoe kan ik dat voorkomen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Meer dan een katoenen shirt aantrekken kun je niet doen,je kunt natuurlijk wel een schoon shirt in je tas meenemen zodat je die aan kunt trekken als je op school bent.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het zweten zelf kun je niet voorkomen,dit komt door de inspanning die je doet tijdens het fietsen en nu vooral met dit warme weer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zou kunnen helpen als je een dun onderhemdje draagt, dat vangt het meeste zweet op en dat zou je uit kunnen doen als je op school bent.
succes op school.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, een katoenen hemd er onder waar het zweet in trekt. Zo doen ze dat in de tropen ook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zweethemd Microfiber mouwloos
ArtNr.: 1007O20116/80025 € 19,95 incl. BTW Extreem sneldrogend ONDA zweethemd dat vier maal sneller droogt dan katoen. Dit lichgewicht zweethemd voelt zeer zacht aan, is vormvast, anti krimp, anti pilling en mouwloos. Gepatenteerde stof: 85% PES, 15% katoen, PES droogt 4 keer sneller dan katoen, snelle vochtafvoer, Temperatuuradvies: Komt het best tot zijn recht bij temperaturen boven de 22 graden.
Heb je een rugzak? Want dat wordt natuurlijk ook warmer! Je kan als je een rugzak hebt je rugzak achterop je fiets binden, of aan je stuur hangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding