Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik verschillende kleuren in mijn haar?

Ik zie het tegenwoordig veel vaker dat mensen een extra kleurtje in zijn/haar haar doet. Dit vindt ik zo gaaf en ik wil dit ook, alleen weet ik niet hoe het product heet. En hoelang blijft dit erin zitten. Ik heb hier een plaatje van wat ik bedoel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dit heet dip dye.
Op de volgende pagina staan een paar voorbeelden en onderaan de pagina staat een filmpje met uitleg hoe je het zelf moet doen! Succes.

http://www.girlscene.nl/fashion/doityourself/2011/september/diy_dip_dye_your_hair?visitorId=f3ad35a52a12c024dcc186c9e492931c
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het mooiste resultaat krijg je toch als je het door de kapper laat doen. Bij mijn vriendin mislukte dit ook en toen moest ze uiteindelijk nog naar de kapper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit is een dye dip, alsof je de punten van je haar in een pot verf 'dipt'. dit kan je het beste bij de kapper laten doen, het is namelijk heel moeilijk om de verf goed over te laten lopen naar je normale kleur. Je moet wel bedenken dat als jij donker haar hebt je waarschijnlijk je haar ok moet bleken en dat is heel erg slecht voor je haar, maar het is jou keuze. Als ik jou was zou ik even naar je kapper bellen en vragen of ze dit kunnen (niet alle kappers kunnen het) en hoe veel het kost (het kan soms best duur zijn). Je moet het in ieder geval niet zelf doen (mijn mening). Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In plaats van verven kun je ook de tijdelijke versie doen, hair chalk. Dan kun je gewoon aan het einde van de dag uitwassen. Er zijn speciale producten voor maar er zijn ook mensen die het met hobby krijtjes doen. Via google kun je verschillende producten en tutorials vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding