Da's heel simpel: de winkels die je bedoelt zijn dan wel tax free, maar zeker niet profit free.

Ofwel: ze rekenen een veel hogere winstmarge, waardoor de uiteindelijke prijs toch hoger kan zijn dan in een "normale" winkel, ondanks het belastingvoordeel.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van mij kreeg je een + 10 als dit kon
perfect antwoord soms is het in de winkel goedkoper
ligt aan de inkoop, veel bedrijven geven korting bij grote afname, bijv het Kruidvat koopt voor alle filialen tegelijk in, dus krijgen zij veel korting op de inkoopprijs.

Toegevoegd na 1 minuut:
Buiten dat, de lokatie van de winkels op schiphol zijn ook heel duur.